r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
81
●6.740
- 22-07-2009, 03:15:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zaten Bu Olaylar Bugun Başlamadı 2 Gündür Cirit Atıyorlar ...
- 22-07-2009, 06:26:09Üyeliği durdurulduneyse olan oldu gidenler kalanlar önemli değil önemli olan r10 hedefinden şaşmaması bu kadar büyük bir platformu 16-18 yaşındaki çoluk çocuk bozamaz , bozmamalıdır herkez bir gün hak ettiği yere gelir.SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2009, 07:40:53Üyeliği durdurulduTüm herkesin repleri 1'e düşürüldü.ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2009, 09:45:51ee repler nasıl yükselecek
biri bana -rep vermiş bu konuda ama etki etmemiş. + verse de etmeyecek. ee nasıl yükselecek peki. herkes 1 :s
- 22-07-2009, 11:15:17Üyeliği durdurulduOrdaki insanların saçının teline kurban ederim seni adam akıllı konuş.sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek ordak insanlar herşeyi yapar. Bazı şeyleri size benim mi öğretmem lazım? - 22-07-2009, 11:17:50Üyeliği durdurulduSeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacklendimi r10 dün netde yoktum pek.
ne oldu bilgilendirirmisin.
biri bana -rep vermiş bu konuda ama etki etmemiş. + verse de etmeyecek. ee nasıl yükselecek peki. herkes 1 :s