• 23-07-2009, 06:48:19
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazısında o kadar çok çocuk değilim demişki zeka yaşının 6 olduğunu çok belli etmiş
    büyüklük taslıyan bebeler
  • 23-07-2009, 10:34:09
    #74
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu yapılan suçtur, mert ( radmin ) kardeşimiz bu konunun üstüne düşerse eğer bunu yapan kişiler büyük ceza alabilirler, ve bulunmaları fazla zaman almaz. Bilişimle iç içe olduğum için biliyorum
  • 23-07-2009, 11:10:05
    #75
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yapılan suçtur, mert ( radmin ) kardeşimiz bu konunun üstüne düşerse eğer bunu yapan kişiler büyük ceza alabilirler, ve bulunmaları fazla zaman almaz. Bilişimle iç içe olduğum için biliyorum
    Gidip suç duyurusunda bulunsa bu veletler böyle şeyleri birdaha yapamazlar.
    Kendisine ******** dedim diye sabah gelip tehtit etti beni
    ./S:
    S.a.
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    hayirdir
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    ./S:
    şimdi
    ./S:
    önce
    ./S:
    efendi gibi
    ./S:
    konusucam..
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:

    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    ee
    ./S:
    neye dayanarak bana ********
    ./S:
    diosun ?
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    kimsin sen
    ./S:
    Societa
    ./S:
    BurKy !
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    15 yaşinda veletlerle işim yok
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    cakal
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    serefsizsin
    ./S:
    yaşım 15 değil
    ./S:
    merak etme.
    ./S:
    hmm
    ./S:
    nerdesın sen
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    onuda unutma
    ./S:
    yüz yüze
    ./S:
    efendi
    ./S:
    gibi
    ./S:
    konusalım senle
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    yüz yüze efendi gibi
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    konuşmam seninle
    ./S:
    e tmm
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    istanbul ümraniyedeyim
    ./S:
    o zaman
    ./S:
    hır gür
    ./S:
    yaparız
    ./S:
    kim kimi
    ./S:
    s**** olur
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    tamam gel
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    hir gür yapalim
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
    çakal seni
    ' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:

    Bu lamerden ben botnet için program istemişim oda vermemiş sonra ben buna ******** demişim
    Yalaninda bu kadari ben kimseden botnet için birşey istemem.
    Ben sana forumda para kazanip sonra gelip içine ettigin için ******** dedim.


    BurKy Societa degil diyenlerde yandaşlari herhalde.
  • 23-07-2009, 11:49:56
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    sam3t gerçekten anlaşılan boş bir insansın ... işiniz gücünüz insanları karalamak .

    (10:31) ./S: S.a.
    (10:31) ': hayirdir
    (10:31) ./S: şimdi
    (10:31) ./S: önce
    (10:31) ./S: efendi gibi
    (10:31) ./S: konusucam..
    (10:31) ':
    (10:31) ': ee
    (10:31) ./S: neye dayanarak bana ********
    (10:31) ./S: diosun ?
    (10:31) ': kimsin sen
    (10:31) ./S: Societa
    (10:31) ./S: BurKy !
    (10:31) ':
    (10:31) ': 15 yaşinda veletlerle işim yok
    (10:31) ': cakal
    (10:31) ': serefsizsin
    (10:31) ./S: yaşım 15 değil
    (10:31) ./S: merak etme.
    (10:31) ': ekmek yedigin yerin
    (10:32) ./S: hmm
    (10:32) ./S: konu hakkında ne biliyorsun ki ?
    (10:32) ': içine sıçmak
    (10:32) ': serefsizliktir
    (10:32) ./S: kim ekmek yediği yere ihanet eder ?
    (10:32) ': herşeyi biliyorum
    (10:32) ': *** çakal
    (10:32) ': kendin yazmadin mi
    (10:32) ./S: bir *** bilmiyorsun emin ol..
    (10:32) ': hackledik yok öle yok böle
    (10:32) ': siktir lamer
    (10:32) ./S: evet ben bi lamerim
    (10:32) ./S: ve
    (10:32) ./S: her gün
    (10:32) ': lamersin
    (10:32) ./S: herkesin yapmak istediği
    (10:32) ./S: şeyi
    (10:32) ./S: yarım saatte
    (10:32) ':
    (10:32) ./S: yapıyorum
    (10:32) ./S: evet ben bi lamerim :Q
    (10:33) ./S: hiç bi zaman
    (10:33) ./S: hackerim diye birşey demedim zaten
    (10:33) ': serefsizsin
    (10:33) ./S: hmm
    (10:33) ./S: nerdesın sen
    (10:33) ./S: yüz yüze
    (10:33) ': onuda unutma
    (10:33) ./S: efendi
    (10:33) ./S: gibi
    (10:33) ./S: konusalım senle :Q
    (10:33) ': yüz yüze efendi gibi
    (10:33) ': konuşmam seninle
    (10:33) ./S: e tmm
    (10:33) ./S: o zaman
    (10:33) ': istanbul ümraniyedeyim
    (10:33) ./S: hır gür
    (10:33) ./S: yaparız
    (10:33) ./S: kim kimi
    (10:33) ./S: s******* olur :Q
    (10:33) ': tamam gel
    (10:33) ': hir gür yapalim
    (10:33) ': çakal seni


    ki sen : S.a diye gelen bir insana ' hayırdır ' diyebilecek kadar düşüncesizsin.. neyse selam Allahın selamı
    ilk önce gelip S.a diyor ve adam gibi konusmak istiyor sadece ' Şerefsiz ' kelimesinin altında yatan nedenleri merak ettiği için ... ama sen cok bilmiş arkadaş.. neyse .
    mışşş
  • 23-07-2009, 11:50:46
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorumsuz...
  • 23-07-2009, 12:04:52
    #78
    logların tamamı herşeyi açıklıyor sanırım olayın içinde olmayanlar gereksiz yere post kasmayın
  • 23-07-2009, 12:26:40
    #79
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aycan beyide adam yerine koymuşlar ya sinirlerim bozuldu..
    onu adam yerine koymalari deilde AycanBey'in senı adam yerine koyup tüm sunucularını eline verdi ya benımde ona moralim cok bozuldu

    ayrıca o indexte adı gecen adamlar cocuk felan değil hepsi bu işleri yıllardır yaptıktan sonra bırakan kişiler.hiç bir yönetici acıklama yapmazken siz niye bu kadar lamer dediniz anlamadım
  • 23-07-2009, 12:34:23
    #80
    Logları elleştirmeden koyun mümkünse

    Yahu şuna tav oluyorum adam gelir senın sitende açık bulur hackler sonra gelir "lamer xx sitemi hackledi" *** adam lamerse nasıl hackledi siteni sen lamere hacklenecek kadar XXLamersin o zaman
  • 23-07-2009, 12:36:18
    #81
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam lamerse nasıl hackledi siteni sen lamere hacklenecek kadar XXLamersin o zaman
    cok güzel konustun tebrikler.