Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
23-07-2009, 10:34:09
#74
Loophus
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bu yapılan suçtur, mert ( radmin ) kardeşimiz bu konunun üstüne düşerse eğer bunu yapan kişiler büyük ceza alabilirler, ve bulunmaları fazla zaman almaz. Bilişimle iç içe olduğum için biliyorum