Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yapılan suçtur, mert ( radmin ) kardeşimiz bu konunun üstüne düşerse eğer bunu yapan kişiler büyük ceza alabilirler, ve bulunmaları fazla zaman almaz. Bilişimle iç içe olduğum için biliyorum
Gidip suç duyurusunda bulunsa bu veletler böyle şeyleri birdaha yapamazlar.
Kendisine ******** dedim diye sabah gelip tehtit etti beni
./S:
S.a.
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
hayirdir
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
./S:
şimdi
./S:
önce
./S:
efendi gibi
./S:
konusucam..
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:

' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
ee
./S:
neye dayanarak bana ********
./S:
diosun ?
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
kimsin sen
./S:
Societa
./S:
BurKy !
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
15 yaşinda veletlerle işim yok
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
cakal
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
serefsizsin
./S:
yaşım 15 değil
./S:
merak etme.
./S:
hmm
./S:
nerdesın sen
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
onuda unutma
./S:
yüz yüze
./S:
efendi
./S:
gibi
./S:
konusalım senle
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
yüz yüze efendi gibi
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
konuşmam seninle
./S:
e tmm
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
istanbul ümraniyedeyim
./S:
o zaman
./S:
hır gür
./S:
yaparız
./S:
kim kimi
./S:
s**** olur
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
tamam gel
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
hir gür yapalim
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:
çakal seni
' SєR¢αη.. ¢Rαzу ℓιƒє:

Bu lamerden ben botnet için program istemişim oda vermemiş sonra ben buna ******** demişim
Yalaninda bu kadari ben kimseden botnet için birşey istemem.
Ben sana forumda para kazanip sonra gelip içine ettigin için ******** dedim.


BurKy Societa degil diyenlerde yandaşlari herhalde.