Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 12:34:15
#67
masteRy100
Bende diyorum neden dün yaptığım şeyler yok oldu. Ne anlar şu yaptıklarından bende onu anlamam. Ne oldu bakın işte r10 tıkırında yine işliyor.