Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 17:26:29
#70
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu Yıllardır Süregelen Bir Alışkanlık Diyelim. Yazmadıgım Zamanlarda Kendimi Kötü Hissediyorum. Sende Alışsan İyi Olur