• 17-07-2024, 01:22:07
    #10
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam okudugunuz bolum nedir?

    birde digerki tavsiyem;

    GERI GELME
    Ben Arkeoloji okuyordum hocam, hocalarımız genelde Almanca ve Fransızca kaynaklar öneriyordu dedim bu iş böyle olmayacak.

    Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biriydi isteyerek girmiştim ama kaynakların Almanca olması çok büyük etken oldu benim için.

    Dedim madem Almanca öğreneyim, orada okuyayım.
  • 17-07-2024, 01:23:32
    #11
    Finance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Arkeoloji okuyordum hocam, hocalarımız genelde Almanca ve Fransızca kaynaklar öneriyordu dedim bu iş böyle olmayacak.

    Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biriydi isteyerek girmiştim ama hem kaynakların Almanca olması hem de hocalar bezdirdi maalesef.
    TIP gibi uzmanlik gerektiren bir bolum okumanin disinda cogu bolum okumanin bir anlami yok artik.

    Simdiden hayatinizda basarilar dilerim.
  • 17-07-2024, 01:25:21
    #12
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vizyonu elden bırakma, daha giderken ucuza ne alırım diye hesap yapma vizyonlu bir bakış açısıyla güzel bir hayat kurmayı planla telefon almayı değil.
    Hocam 3 aylık schengen ile nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum, bilsem zaten düşünmem kaçak yaşamakta sıkıntılı ve zor olabiliyor gerçi isteyen hallediyor ama, bende o maksatla konuyu açtım maksat fikir alışverişi.
  • 17-07-2024, 01:26:54
    #13
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TIP gibi uzmanlik gerektiren bir bolum okumanin disinda cogu bolum okumanin bir anlami yok artik.

    Simdiden hayatinizda basarilar dilerim.
    Türkiye için maalesef öyle haklısınız, teşekkür ederim.
  • 17-07-2024, 01:30:39
    #14
    Finance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 aylık schengen ile nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum, bilsem zaten düşünmem kaçak yaşamakta sıkıntılı ve zor olabiliyor gerçi isteyen hallediyor ama, bende o maksatla konuyu açtım maksat fikir alışverişi.
    Olsun yine o mantıkla bakma çünkü hep o mantıkla ilerler hayatın. Oradan alsan alsan en fazla ne alabilirsin telefon ps5 veya sanal gerçeklik gözlüğü. Bu hayatına ekstra bir şey katmayacak ama oraya gittiğinde 3 ay az bir süre değil ufkunu genişletebilir bir çok yeni şey öğrenebilir ve hayata bakış açısını değiştirebilirsin. Telefonla onla bunla uğraşmaktansa orada biriyle tanışabilirsin. Sonuçta ne verirsen onu alırsın hayattan. 3-5 bin yada 10-20 bin için kafanı bunlarla doldurma. Tavsiyem budur.
  • 17-07-2024, 02:04:15
    #15
    @yaziliman; biz ne zaman böyle konu açıcaz hocam


    hocam giderken benide götür
  • 17-07-2024, 02:06:52
    #16
    LastAndYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @yaziliman; biz ne zaman böyle konu açıcaz hocam


    hocam giderken benide götür
    Çok yakında hocam az kaldı
  • 17-07-2024, 02:07:08
    #17
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri gelme.
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam okudugunuz bolum nedir?

    birde digerki tavsiyem;

    GERI GELME
    1 yıl dolar biriktirip geldiğini düşünün bide
  • 17-07-2024, 02:59:42
    #18
    Almanca zor bruder. Benim 7 ay oldu burda zar zor öğreniyorum full almanlarla muhattabım.