ByMalicious adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biriydi isteyerek girmiştim ama kaynakların Almanca olması çok büyük etken oldu benim için.
Dedim madem Almanca öğreneyim, orada okuyayım.
41
●1.970
