ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vizyonu elden bırakma, daha giderken ucuza ne alırım diye hesap yapma vizyonlu bir bakış açısıyla güzel bir hayat kurmayı planla telefon almayı değil.
Hocam 3 aylık schengen ile nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum, bilsem zaten düşünmem kaçak yaşamakta sıkıntılı ve zor olabiliyor gerçi isteyen hallediyor ama, bende o maksatla konuyu açtım maksat fikir alışverişi.