Finance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 aylık schengen ile nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum, bilsem zaten düşünmem kaçak yaşamakta sıkıntılı ve zor olabiliyor gerçi isteyen hallediyor ama, bende o maksatla konuyu açtım maksat fikir alışverişi.
Olsun yine o mantıkla bakma çünkü hep o mantıkla ilerler hayatın. Oradan alsan alsan en fazla ne alabilirsin telefon ps5 veya sanal gerçeklik gözlüğü. Bu hayatına ekstra bir şey katmayacak ama oraya gittiğinde 3 ay az bir süre değil ufkunu genişletebilir bir çok yeni şey öğrenebilir ve hayata bakış açısını değiştirebilirsin. Telefonla onla bunla uğraşmaktansa orada biriyle tanışabilirsin. Sonuçta ne verirsen onu alırsın hayattan. 3-5 bin yada 10-20 bin için kafanı bunlarla doldurma. Tavsiyem budur.