drift34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanyaya gidiyorum, tavsiyeleriniz?
41
●1.970
- 17-07-2024, 07:48:52dil kursu vs başlayarak ilk adımı atmalısınız dil konusu çok etkili oturum uzatma konusunda. Bende avrupa vatandaşıyım fakat şu zamana kadar kalıcı gidip yerleşirim olarak düşünmemiştim ama artık yetti denilen yerdeyim bende. Kalıcı olarak durmaya bakın hocam ama en etkili yollarından biri dediğim gibi dil konusu ne yapıp ne edip ilk olarak bunu halletmeye bakın.
- 17-07-2024, 07:59:40Eğer iltica etmek gibi bir niyetin varsa; hazır Schengen varken meksiyaka git oradan da amerikaFinance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin ciddi boyutunu söylemek gerekirse turist vizesi ile bir şey yapamazsın. Yapmaya kalkarsan eğer sana git ülkene vizeni değiştir öyle gel diyecekler. Şayet evlenecek birini de bulsan ülkene git orada evlen kağıt işlerini hallet gel diyecekler. Okul için vize almadığından dolayı bir şey yapamazsın. - 17-07-2024, 08:31:30Almancamı geliştirmek için Almanya da nasıl kalabilir vizemi uzatabilirim diye soruyorum ya hani? Üniversitelerde HAZIRLIK diye bir süreç var, yukarıda da yazmışız. "İNGİLİZCE" bölümler de var çok az üniversitede de, bilginiz olsun.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 08:38:39Dil okulu vs. düşündüm lakin fiyatlar tuzlu, dil çalışmayı seviyorum öğrenmek sıkıntı değil ama masraf olması sıkıntılı. Belki fiyatlar internette böyledir, bilmiyorum. Gidince daha detaylı araştıracağım en kötü üniversite hazırlığı olacak.chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 08:45:46Düşününce Amerika işi çok mantıklı geldi.GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İltica yapar mıyım bilmiyorum, konusu açılınca bile kendimi kötü hissediyorum.
Turist vizesi ile dediğiniz gibi bir şey yapılmaz, git gelme diyenler olmuş ancak Almanya gibi bir ülkede zor öyle yaşamak ama okul işlemleri için sürecin hızlanabileceğini ve orada ayrıntılı bilgi edinebileceğimi göz ardı etmemek lazım.