GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer iltica etmek gibi bir niyetin varsa; hazır Schengen varken meksiyaka git oradan da amerika

İşin ciddi boyutunu söylemek gerekirse turist vizesi ile bir şey yapamazsın. Yapmaya kalkarsan eğer sana git ülkene vizeni değiştir öyle gel diyecekler. Şayet evlenecek birini de bulsan ülkene git orada evlen kağıt işlerini hallet gel diyecekler. Okul için vize almadığından dolayı bir şey yapamazsın.
Düşününce Amerika işi çok mantıklı geldi.
İltica yapar mıyım bilmiyorum, konusu açılınca bile kendimi kötü hissediyorum.

Turist vizesi ile dediğiniz gibi bir şey yapılmaz, git gelme diyenler olmuş ancak Almanya gibi bir ülkede zor öyle yaşamak ama okul işlemleri için sürecin hızlanabileceğini ve orada ayrıntılı bilgi edinebileceğimi göz ardı etmemek lazım.