chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dil kursu vs başlayarak ilk adımı atmalısınız dil konusu çok etkili oturum uzatma konusunda. Bende avrupa vatandaşıyım fakat şu zamana kadar kalıcı gidip yerleşirim olarak düşünmemiştim ama artık yetti denilen yerdeyim bende. Kalıcı olarak durmaya bakın hocam ama en etkili yollarından biri dediğim gibi dil konusu ne yapıp ne edip ilk olarak bunu halletmeye bakın.
Dil okulu vs. düşündüm lakin fiyatlar tuzlu, dil çalışmayı seviyorum öğrenmek sıkıntı değil ama masraf olması sıkıntılı. Belki fiyatlar internette böyledir, bilmiyorum. Gidince daha detaylı araştıracağım en kötü üniversite hazırlığı olacak.