Ben Arkeoloji okuyordum hocam, hocalarımız genelde Almanca ve Fransızca kaynaklar öneriyordu dedim bu iş böyle olmayacak.
Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biriydi isteyerek girmiştim ama hem kaynakların Almanca olması hem de hocalar bezdirdi maalesef.
TIP gibi uzmanlik gerektiren bir bolum okumanin disinda cogu bolum okumanin bir anlami yok artik.
Simdiden hayatinizda basarilar dilerim.