Hocam okudugunuz bolum nedir?
birde digerki tavsiyem;
GERI GELME
Ben Arkeoloji okuyordum hocam, hocalarımız genelde Almanca ve Fransızca kaynaklar öneriyordu dedim bu iş böyle olmayacak.
Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden biriydi isteyerek girmiştim ama kaynakların Almanca olması çok büyük etken oldu benim için.
Dedim madem Almanca öğreneyim, orada okuyayım.