• 16-07-2024, 01:39:08
    #1
    90li yillardan, 2010 yilina kadar. Ne kadar guzel zamanlar gecirmisiz, bir film izlemek icin 1 ay beklerdik, pokemon icin erken kalkmak mutlulugunu, suan yasatacak bir sey varmi. Sizce? Bizden Sonraki nesilin bizim kadar sansli oldugunu pek dusunemiyorum, ya siz

    Alttaki muzik bile, farkli. Duygulari yaşatmaya yetiyor.


    https://youtu.be/fCkeLBGSINs?si=u9fYYjgp79F_aD1W
  • 16-07-2024, 01:43:36
    #2
    Growth Manager
    yaşlanmışsın abi
  • 16-07-2024, 01:44:15
    #3
    Onu da bir zahmet onlar düşünsün
  • 16-07-2024, 01:45:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya daha iyisi olursa? neden hep olumsuz düşünüyoruz?
  • 16-07-2024, 01:49:01
    #5
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşlanmışsın abi
    Yaslandik. Dostum
  • 16-07-2024, 01:51:28
    #6
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya daha iyisi olursa? neden hep olumsuz düşünüyoruz?
    Cok sey. Heyecanini yitirdi, olumsuz olmasi bu yuzden. Dogallik bitti bundandir. Belkide
  • 16-07-2024, 01:57:17
    #7
    cipsten pokemonun sahibi kimse o çıkmıştı bana mahalledeki büyük abilerimiz saolsun dövüp elimden almışlardı o gün bu gündür pokemonu asla izlemem. unutmam unutturmam. sanırım en zor çıkan kart oydu.
  • 16-07-2024, 02:16:20
    #8
    Bizde sabah akşam r10'a giriyoz işte
  • 16-07-2024, 02:18:41
    #9
    pokemonu keşfetme şeklimi hic unutmuyorum cocuktuk okuldan gelince sokakta bulurduk kendimizi oyun oynuyorduk 3-4 kişi sonra birden wc ye eve geldim tv yi kurcaladım bi baktım güzel bir cizgifilm oturdum izlemeye başladım dışarıda arkadaşları unuttum Pokemon bitince cıktım dışarı herkese anlattım sonra patladı gitti