90li yillardan, 2010 yilina kadar. Ne kadar guzel zamanlar gecirmisiz, bir film izlemek icin 1 ay beklerdik, pokemon icin erken kalkmak mutlulugunu, suan yasatacak bir sey varmi. Sizce? Bizden Sonraki nesilin bizim kadar sansli oldugunu pek dusunemiyorum, ya siz
Alttaki muzik bile, farkli. Duygulari yaşatmaya yetiyor.
https://youtu.be/fCkeLBGSINs?si=u9fYYjgp79F_aD1W
Biz Şanliydik Ya Sonraki Nesil
9
●348
- 16-07-2024, 01:51:28Cok sey. Heyecanini yitirdi, olumsuz olmasi bu yuzden. Dogallik bitti bundandir. Belkidevido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2024, 02:18:41pokemonu keşfetme şeklimi hic unutmuyorum cocuktuk okuldan gelince sokakta bulurduk kendimizi oyun oynuyorduk 3-4 kişi sonra birden wc ye eve geldim tv yi kurcaladım bi baktım güzel bir cizgifilm oturdum izlemeye başladım dışarıda arkadaşları unuttum
Pokemon bitince cıktım dışarı herkese anlattım sonra patladı gitti