tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pokemonu keşfetme şeklimi hic unutmuyorum cocuktuk okuldan gelince sokakta bulurduk kendimizi oyun oynuyorduk 3-4 kişi sonra birden wc ye eve geldim tv yi kurcaladım bi baktım güzel bir cizgifilm oturdum izlemeye başladım dışarıda arkadaşları unuttum Pokemon bitince cıktım dışarı herkese anlattım sonra patladı gitti
Pokemon bambaska bir alemdi ya