90li yillardan, 2010 yilina kadar. Ne kadar guzel zamanlar gecirmisiz, bir film izlemek icin 1 ay beklerdik, pokemon icin erken kalkmak mutlulugunu, suan yasatacak bir sey varmi. Sizce? Bizden Sonraki nesilin bizim kadar sansli oldugunu pek dusunemiyorum, ya siz

Alttaki muzik bile, farkli. Duygulari yaşatmaya yetiyor.


https://youtu.be/fCkeLBGSINs?si=u9fYYjgp79F_aD1W