Konu
Biz Şanliydik Ya Sonraki Nesil
16-07-2024, 01:51:28
#6
Gandars
vido adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya daha iyisi olursa? neden hep olumsuz düşünüyoruz?
Cok sey. Heyecanini yitirdi, olumsuz olmasi bu yuzden. Dogallik bitti bundandir. Belkide