vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya daha iyisi olursa? neden hep olumsuz düşünüyoruz?
Cok sey. Heyecanini yitirdi, olumsuz olmasi bu yuzden. Dogallik bitti bundandir. Belkide