Konu
Biz Şanliydik Ya Sonraki Nesil
16-07-2024, 01:57:17
#7
bycaos
cipsten pokemonun sahibi kimse o çıkmıştı bana mahalledeki büyük abilerimiz saolsun dövüp elimden almışlardı o gün bu gündür pokemonu asla izlemem. unutmam unutturmam. sanırım en zor çıkan kart oydu.