cipsten pokemonun sahibi kimse o çıkmıştı bana mahalledeki büyük abilerimiz saolsun dövüp elimden almışlardı o gün bu gündür pokemonu asla izlemem. unutmam unutturmam. sanırım en zor çıkan kart oydu.