pokemonu keşfetme şeklimi hic unutmuyorum cocuktuk okuldan gelince sokakta bulurduk kendimizi oyun oynuyorduk 3-4 kişi sonra birden wc ye eve geldim tv yi kurcaladım bi baktım güzel bir cizgifilm oturdum izlemeye başladım dışarıda arkadaşları unuttum

Pokemon bitince cıktım dışarı herkese anlattım sonra patladı gitti