• 10-06-2024, 22:53:29
    #10
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazasız belasız keyifli sürüşler olur inşallah.
    Conta işi önemli yeni conta taktık sıfırladık oldu diye düşünme.
    Devirdaim termostat ne alemde onlara baktır özellikle
    Termostat da sıfır takıldı ama devir daim bilmiyorum sormadım, pek de anlamam zaten. Ama adamın dediği bunu fazla zorlama 2000-2500 devirde kullan sorunsuz kullanırsın dedi. Bu arabayı da emanet vermiş birine o conta yaktırmış. Masraflarını yaptırıp satıyor ekstra masrafı var mı dedim ustaya yok dedi.
  • 10-06-2024, 22:55:23
    #11
    .best ONE 🏆
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termostat da sıfır takıldı ama devir daim bilmiyorum sormadım, pek de anlamam zaten. Ama adamın dediği bunu fazla zorlama 2000-2500 devirde kullan sorunsuz kullanırsın dedi. Bu arabayı da emanet vermiş birine o conta yaktırmış. Masraflarını yaptırıp satıyor ekstra masrafı var mı dedim ustaya yok dedi.
    öyle iş olur mu hocam rampa nasıl çıkacaksın. conta yakıldığı zaman radyatör devirdaim termostat komple değişir.
  • 10-06-2024, 22:55:53
    #12
    Önemli olan A noktasından B noktasına gitmek hocam. Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin.
  • 10-06-2024, 23:00:08
    #13
    Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin.
  • 10-06-2024, 23:00:10
    #14
    LOTUSLİSANS.COM
    Aleykum selam, öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşallah. Benim de geçen sene ilk arabam yeşil bi favoritti. Başımızda büyüğümüz yönlendiren vs olmadığı için bilinçsizce alıp bilinçsizce kullanmıştım.
    Bu araçlarda hararet ve dolayısıyla conta yanığı çok sık olur. Özellikle yazın buna çok dikkat edin. Yazın kışın fark etmez araca usta eşliğinde antifiriz koyun, normal çeşme suyu koymayın. İlk defa koyuluyorsa 1 hafta gözleyin borular eski olacağı için patlayabilir kimyasaldan dolayı. Motor çok kalitesiz bir motor, lpgde kullandığınız kadar da benzinde kullanın kendine gelsin. Aldıktan sonra asansöre kaldırıp yürürünü de kontrol ettirin. Araç eski olduğu için bilyeleri kolay dağılabiliyor. Ben arabayı mekaniği bu arabada öğrendim. Takıldığınız yer olursa yorumdan bana sorabilirsiniz. Hayırlı olsun inşallah.

    Bu da benim eski emektar.
  • 10-06-2024, 23:00:24
    #15
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle iş olur mu hocam rampa nasıl çıkacaksın. conta yakıldığı zaman radyatör devirdaim termostat komple değişir.
    Bunların kronik sorunu fanmış onu değiştirince parçaları da yenilenince sorun olmuyor dedi motor ustası. Yaklaşık 20 bin TL masraf çıkardı ve satıcı da ödedi yani araba iki gündür sanayideydi. Demek istediği boş yere zorlama arabayı diyor. Zaten benimde gidip geleceğim şehir içi öyle ahım şahım yol yapmam.
  • 10-06-2024, 23:01:49
    #16
    Tofaş almayı düşündüğünüz konuda ondan vazgeçip Skoda almanız gerektiğini söyleyenlerden biri de bendim hocam Benim de ilk aracım Favorit'ti. Yakıtı üzmez, kolay kolay yolda bırakmaz. Aileye uygundur. yaşlı araba illa ki ufak tefek masrafları olur ama parasının arabası tam şimdiden hayırlı olsun. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah
  • 10-06-2024, 23:07:43
    #17
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleykum selam, öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşallah. Benim de geçen sene ilk arabam yeşil bi favoritti. Başımızda büyüğümüz yönlendiren vs olmadığı için bilinçsizce alıp bilinçsizce kullanmıştım.
    Bu araçlarda hararet ve dolayısıyla conta yanığı çok sık olur. Özellikle yazın buna çok dikkat edin. Yazın kışın fark etmez araca usta eşliğinde antifiriz koyun, normal çeşme suyu koymayın. İlk defa koyuluyorsa 1 hafta gözleyin borular eski olacağı için patlayabilir kimyasaldan dolayı. Motor çok kalitesiz bir motor, lpgde kullandığınız kadar da benzinde kullanın kendine gelsin. Aldıktan sonra asansöre kaldırıp yürürünü de kontrol ettirin. Araç eski olduğu için bilyeleri kolay dağılabiliyor. Ben arabayı mekaniği bu arabada öğrendim. Takıldığınız yer olursa yorumdan bana sorabilirsiniz. Hayırlı olsun inşallah.

    Bu da benim eski emektar.
    Amin Allah razı olsun. Denk geldiği iyi olmuş kafama takılan bir şey olursa rahatsız ederim hocam. Yaklaşık bir iki aydır bakıyorum. Eski model olup sorunsuz olan yok illa ki her arabanın bir sorunu çıkıyor. Bende artık ya nasip deyip aldım ne yapayım


    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tofaş almayı düşündüğünüz konuda ondan vazgeçip Skoda almanız gerektiğini söyleyenlerden biri de bendim hocam Benim de ilk aracım Favorit'ti. Yakıtı üzmez, kolay kolay yolda bırakmaz. Aileye uygundur. yaşlı araba illa ki ufak tefek masrafları olur ama parasının arabası tam şimdiden hayırlı olsun. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah
    Tofaşı parasında anlaşamadık yoksa almayı düşünüyordum. Ama genel yorumlar bu aracın tofaştan iyi olduğu gibisinden. Ama benimle yaşıt araba işte iyi kötü işimizi görürse yavaş yavaş model yükseltiriz inşallah
  • 10-06-2024, 23:11:41
    #18
    Hayırlı uğurlu olsun güzel insan. Olsun en iyi araba kendi arabandır. Böyle başlar zamanla yükseltirsiniz. Allah kaza bela vermesin.