Kazasız belasız keyifli sürüşler olur inşallah.
Conta işi önemli yeni conta taktık sıfırladık oldu diye düşünme.
Devirdaim termostat ne alemde onlara baktır özellikle
Termostat da sıfır takıldı ama devir daim bilmiyorum sormadım, pek de anlamam zaten. Ama adamın dediği bunu fazla zorlama 2000-2500 devirde kullan sorunsuz kullanırsın dedi. Bu arabayı da emanet vermiş birine o conta yaktırmış. Masraflarını yaptırıp satıyor ekstra masrafı var mı dedim ustaya yok dedi.