neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Termostat da sıfır takıldı ama devir daim bilmiyorum sormadım, pek de anlamam zaten. Ama adamın dediği bunu fazla zorlama 2000-2500 devirde kullan sorunsuz kullanırsın dedi. Bu arabayı da emanet vermiş birine o conta yaktırmış. Masraflarını yaptırıp satıyor ekstra masrafı var mı dedim ustaya yok dedi.
öyle iş olur mu hocam rampa nasıl çıkacaksın. conta yakıldığı zaman radyatör devirdaim termostat komple değişir.