Aleykum selam, öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşallah. Benim de geçen sene ilk arabam yeşil bi favoritti. Başımızda büyüğümüz yönlendiren vs olmadığı için bilinçsizce alıp bilinçsizce kullanmıştım.
Bu araçlarda hararet ve dolayısıyla conta yanığı çok sık olur. Özellikle yazın buna çok dikkat edin. Yazın kışın fark etmez araca usta eşliğinde antifiriz koyun, normal çeşme suyu koymayın. İlk defa koyuluyorsa 1 hafta gözleyin borular eski olacağı için patlayabilir kimyasaldan dolayı. Motor çok kalitesiz bir motor, lpgde kullandığınız kadar da benzinde kullanın kendine gelsin. Aldıktan sonra asansöre kaldırıp yürürünü de kontrol ettirin. Araç eski olduğu için bilyeleri kolay dağılabiliyor. Ben arabayı mekaniği bu arabada öğrendim. Takıldığınız yer olursa yorumdan bana sorabilirsiniz. Hayırlı olsun inşallah.
Bu da benim eski emektar.
Amin Allah razı olsun. Denk geldiği iyi olmuş kafama takılan bir şey olursa rahatsız ederim hocam. Yaklaşık bir iki aydır bakıyorum. Eski model olup sorunsuz olan yok illa ki her arabanın bir sorunu çıkıyor. Bende artık ya nasip deyip aldım ne yapayım
Tofaş almayı düşündüğünüz konuda ondan vazgeçip Skoda almanız gerektiğini söyleyenlerden biri de bendim hocam

Benim de ilk aracım Favorit'ti. Yakıtı üzmez, kolay kolay yolda bırakmaz. Aileye uygundur. yaşlı araba illa ki ufak tefek masrafları olur ama parasının arabası tam

şimdiden hayırlı olsun. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah
Tofaşı parasında anlaşamadık yoksa almayı düşünüyordum. Ama genel yorumlar bu aracın tofaştan iyi olduğu gibisinden. Ama benimle yaşıt araba işte iyi kötü işimizi görürse yavaş yavaş model yükseltiriz inşallah