Tofaş almayı düşündüğünüz konuda ondan vazgeçip Skoda almanız gerektiğini söyleyenlerden biri de bendim hocam Benim de ilk aracım Favorit'ti. Yakıtı üzmez, kolay kolay yolda bırakmaz. Aileye uygundur. yaşlı araba illa ki ufak tefek masrafları olur ama parasının arabası tam şimdiden hayırlı olsun. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah