Aleykum selam, öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşallah. Benim de geçen sene ilk arabam yeşil bi favoritti. Başımızda büyüğümüz yönlendiren vs olmadığı için bilinçsizce alıp bilinçsizce kullanmıştım.
Bu araçlarda hararet ve dolayısıyla conta yanığı çok sık olur. Özellikle yazın buna çok dikkat edin. Yazın kışın fark etmez araca usta eşliğinde antifiriz koyun, normal çeşme suyu koymayın. İlk defa koyuluyorsa 1 hafta gözleyin borular eski olacağı için patlayabilir kimyasaldan dolayı. Motor çok kalitesiz bir motor, lpgde kullandığınız kadar da benzinde kullanın kendine gelsin. Aldıktan sonra asansöre kaldırıp yürürünü de kontrol ettirin. Araç eski olduğu için bilyeleri kolay dağılabiliyor. Ben arabayı mekaniği bu arabada öğrendim. Takıldığınız yer olursa yorumdan bana sorabilirsiniz. Hayırlı olsun inşallah.
Bu da benim eski emektar.