• 31-05-2024, 10:51:05
    #46
    Üyeliği durduruldu
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şey de çıkabilir kıl.
    İlla her yemekten çıkacak diye bir kaide yok.
    Siz yine içindeyken farketmişsiniz.
    Bir de yerken ağzınızdan sündürerek çıkarsaydınız?
    Evde yerken 1-2 kez başıma geldi.
    Yemeye devam mı ettiniz hocam 😅 o daha kötü.
  • 31-05-2024, 10:54:30
    #47
    D....s'tan aldığımız pizzadan canlı kurt çıktı,resim ve video ile kayıt altına aldım,şube siz mi koydunuz dedi!Oğluma istediği için adığım pizzayı daha yemeden neden kurt koyayım değil mi?Binbir özür para iadesi yaptılar,çok rica ettiler şikayet etmek istemedim.Ama dışarıdan uzun zamandır çok nadir yiyorum.
  • 31-05-2024, 10:57:36
    #48
    Üyeliği durduruldu
    dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    D....s'tan aldığımız pizzadan canlı kurt çıktı,resim ve video ile kayıt altına aldım,şube siz mi koydunuz dedi!Oğluma istediği için adığım pizzayı daha yemeden neden kurt koyayım değil mi?Binbir özür para iadesi yaptılar,çok rica ettiler şikayet etmek istemedim.Ama dışarıdan uzun zamandır çok nadir yiyorum.
    Sizin durum daha kötüymüş hocam geçmiş olsun umarım tekrarı yaşanmaz.
  • 31-05-2024, 11:03:47
    #49
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin durum daha kötüymüş hocam geçmiş olsun umarım tekrarı yaşanmaz.
    Teşekkür ederim,tekrar yaşanmaması için yememeyi tercih ediyoruz
  • 31-05-2024, 11:04:24
    #50
    Üyeliği durduruldu
    dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim,tekrar yaşanmaması için yememeyi tercih ediyoruz
    Aslında en mantıklı tercih bu üstad ama yemek yapmayı bilmeyince durumlar daha vahim oluyor.
  • 31-05-2024, 11:37:13
    #51
    Hocam Ankara’da hangi işletme söyleyin de yanlışlıkla gitmeyelim
  • 31-05-2024, 11:37:49
    #52
    Üyeliği durduruldu
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ankara’da hangi işletme söyleyin de yanlışlıkla gitmeyelim
    İstanbul'da üniversite okuyorum 😅
  • 31-05-2024, 12:41:29
    #53
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bana mı normal geliyor ? Olabilir insanlık hali düşmüştür uçmuştur bir yerden tabi dikkatli olmak lazım ama çok doğal bana göre.
    Bir restoran yönetiyorsa temizliğe önem vermek zorunda.
  • 31-05-2024, 12:52:39
    #54
    Yemek konusunda sanırım mikroskop ile inceleme yapsak şu dahi içemeyiz çoğu zaman.