D....s'tan aldığımız pizzadan canlı kurt çıktı,resim ve video ile kayıt altına aldım,şube siz mi koydunuz dedi!Oğluma istediği için adığım pizzayı daha yemeden neden kurt koyayım değil mi?Binbir özür para iadesi yaptılar,çok rica ettiler şikayet etmek istemedim.Ama dışarıdan uzun zamandır çok nadir yiyorum.
Sizin durum daha kötüymüş hocam geçmiş olsun umarım tekrarı yaşanmaz.