AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin durum daha kötüymüş hocam geçmiş olsun umarım tekrarı yaşanmaz.
Teşekkür ederim,tekrar yaşanmaması için yememeyi tercih ediyoruz