dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim,tekrar yaşanmaması için yememeyi tercih ediyoruz
Aslında en mantıklı tercih bu üstad ama yemek yapmayı bilmeyince durumlar daha vahim oluyor.