• 27-05-2024, 20:33:02
    #28
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faizler tekrar aşşaği yönlü gitmeye başlayınca oda kurbandan sonra olur gibime geliyor
    Size katılmıyorum hocam, enflasyon çok katı hala. Mart ayında aldığım 1 kilo mantı, 100 tl idi. marttan bu yana dolara emeğe hiç bir şeye zam gelmedi, geçen gün aldım 150 tl. Fiyatını sonradan farkettim yoksa almazdım.
  • 27-05-2024, 21:04:08
    #29
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet kavramı olgunlaşınca, yatırımlar artacak ve piyasa düzelecek.
    Sonuna kadar katılıyorum sizlere hocam
  • 27-05-2024, 21:18:02
    #30
    Adalet ve eğitim sistemi, ve dürüstlük olmadığı sürece bir cacık olmaz.
    Herkes bir birini s... nin peşinde bu şekilde hiç bir şey düzelmez.
  • 27-05-2024, 21:30:16
    #31
    Guven geldiginde duzelir. guven yok ki ulkede. Plan yok, strateji yok, vizyon yok. Gunu kurtaralim diye cabaliyorlar. Deneme yanilma yontemi devrede. Bu durumda kimse GUVENMEZ, yeni yatirim gelmez, olanlar da kacar.
    Yani kara gunler geride kaldi, daha da kara gunler sizi bekliyor (ben 2018'de kactim ).
  • 27-05-2024, 23:04:26
    #32
    Kaç yıldır, stabil bir şekilde ekonomi yönetimimiz olmadığı için bu sorunlar yaşandı, şimdi en azından 5 ay sonra az çok neler olabilecek düşünebiliyor ve az çok bilebiliyoruz.
  • 27-05-2024, 23:14:51
    #33
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet ve eğitim sistemi, ve dürüstlük olmadığı sürece bir cacık olmaz.
    Herkes bir birini s... nin peşinde bu şekilde hiç bir şey düzelmez.
    haklısınz hocam maalesef bizim insanlarımız varken düşmana gerek yok
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guven geldiginde duzelir. guven yok ki ulkede. Plan yok, strateji yok, vizyon yok. Gunu kurtaralim diye cabaliyorlar. Deneme yanilma yontemi devrede. Bu durumda kimse GUVENMEZ, yeni yatirim gelmez, olanlar da kacar.
    Yani kara gunler geride kaldi, daha da kara gunler sizi bekliyor (ben 2018'de kactim ).
    Allah kurtarmış hocam
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıldır, stabil bir şekilde ekonomi yönetimimiz olmadığı için bu sorunlar yaşandı, şimdi en azından 5 ay sonra az çok neler olabilecek düşünebiliyor ve az çok bilebiliyoruz.
    haklısınız hocam sonuna kadar katılıyorum
  • 28-05-2024, 00:14:31
    #34
    Plan değişmezse 2 seneye düzelmeyi görürüz.
    Halktan çıkan seslere dayanamaz piyasaya , sektörlere sıra ile para kredi pompalar kısa süreli rahatlama yaparsalar yine başa döneriz enflasyon yıllık %300 tekrar eder.
  • 28-05-2024, 00:18:54
    #35
    Hiç bi şeyin düştüğünü görmedim gün geçtikçe hep bi fazlasını gördü onceden cıksa da alabilecek durum iyiydi şimdi cok fazla geliyor açıkcası her şeyde bi hayır var demek lazım.
  • 28-05-2024, 01:23:42
    #36
    malasef ülkedeki bi kesim bunu sık sık reddetsede,ülkede yıllardır büyük bi maddi sorun var.ve yöneticiler bu sorunu çözmek için sadece halkın üzerine oynuyor.halk onu yapsın,halk bunu yapsın ama üstdekiler bişey yapmasın.göstermelik,laf olsun diye kendilerini ilgilendiren 1-2 şey yapıyor yada yaptıklarını söylüyorlar ama sonra aynen devam.ama halk,her türlü fedakarlıgı yapmak zorunda.bu halk daha çok ezilir...