Adalet ve eğitim sistemi, ve dürüstlük olmadığı sürece bir cacık olmaz.
Herkes bir birini s... nin peşinde bu şekilde hiç bir şey düzelmez.
haklısınz hocam maalesef bizim insanlarımız varken düşmana gerek yok
Guven geldiginde duzelir. guven yok ki ulkede. Plan yok, strateji yok, vizyon yok. Gunu kurtaralim diye cabaliyorlar. Deneme yanilma yontemi devrede. Bu durumda kimse GUVENMEZ, yeni yatirim gelmez, olanlar da kacar.
Yani kara gunler geride kaldi, daha da kara gunler sizi bekliyor (ben 2018'de kactim

).
Allah kurtarmış hocam
Kaç yıldır, stabil bir şekilde ekonomi yönetimimiz olmadığı için bu sorunlar yaşandı, şimdi en azından 5 ay sonra az çok neler olabilecek düşünebiliyor ve az çok bilebiliyoruz.
haklısınız hocam sonuna kadar katılıyorum