malasef ülkedeki bi kesim bunu sık sık reddetsede,ülkede yıllardır büyük bi maddi sorun var.ve yöneticiler bu sorunu çözmek için sadece halkın üzerine oynuyor.halk onu yapsın,halk bunu yapsın ama üstdekiler bişey yapmasın.göstermelik,laf olsun diye kendilerini ilgilendiren 1-2 şey yapıyor yada yaptıklarını söylüyorlar ama sonra aynen devam.ama halk,her türlü fedakarlıgı yapmak zorunda.bu halk daha çok ezilir...