faizler tekrar aşşaği yönlü gitmeye başlayınca oda kurbandan sonra olur gibime geliyor
Size katılmıyorum hocam, enflasyon çok katı hala. Mart ayında aldığım 1 kilo mantı, 100 tl idi. marttan bu yana dolara emeğe hiç bir şeye zam gelmedi, geçen gün aldım 150 tl. Fiyatını sonradan farkettim yoksa almazdım.