• 27-05-2024, 12:42:08
    #10
    Neden düzelsin ki düzeltecek bir şeyin çıkmasını beklemeniz saçma değil mi ? Yok bor yok petrol yok doğalgaz aynen bekleyin bekleyin durun.
    Millet birbirini yeme peşinde bu en iyi yaptığımız şey.
    Dışarıdan içeriden sorunlu bir ülkeye nasıl yatırım yapılır nasıl doviz kazandırılır çok zor.
    Atatürkün uygulamak istediği şey dışarıda içeride barıştı şimdi etrafınıza bakın düşmandan başka bir şey yok hattta onlar etrafta kalmadı ülkenin içine doldu.
    İçeriye bakın sığınmacı adı altında teroristler ne oldupu belli olmayanlar girdi içeri kendi ülkelerinde sorunlu yaşayan halk bizim ülkemize doldu.
    Ayrıca bir tarafta bölünme amacıyla siyasilerle ülkeye zarar vermeye çalışan teror örgütü.
    Bir ülkenin direği eğitimdir ardından ekonomi gelir o direk ne kadar sağlam şimdi siz düşünün.
  • 27-05-2024, 12:43:16
    #11
    Esnaf gözüyle bakıyorum Enflasyon dönemini ( sürekli fahiş artış) aştık eğer afaki bir durum olmasa şuan kriz dönemi başladı (işsizlik verimsizlik)
    Kemer sıkma ve eldekine sahip çıkma dönemi
    1 yıl içerisinde bir rahatlama gelir ona göre pozisyon almak gerek.
  • 27-05-2024, 12:44:12
    #12
    faizler tekrar aşşaği yönlü gitmeye başlayınca oda kurbandan sonra olur gibime geliyor
  • 27-05-2024, 12:52:58
    #13
    Dönmez gibi
  • 27-05-2024, 12:56:16
    #14
    akarcatasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlerin düzelmesi için piyasa daha ne kadar yavaşlayacak?
    Hızlanması lazım
    Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden düzelsin ki düzeltecek bir şeyin çıkmasını beklemeniz saçma değil mi ? Yok bor yok petrol yok doğalgaz aynen bekleyin bekleyin durun.
    Millet birbirini yeme peşinde bu en iyi yaptığımız şey.
    Dışarıdan içeriden sorunlu bir ülkeye nasıl yatırım yapılır nasıl doviz kazandırılır çok zor.
    Atatürkün uygulamak istediği şey dışarıda içeride barıştı şimdi etrafınıza bakın düşmandan başka bir şey yok hattta onlar etrafta kalmadı ülkenin içine doldu.
    İçeriye bakın sığınmacı adı altında teroristler ne oldupu belli olmayanlar girdi içeri kendi ülkelerinde sorunlu yaşayan halk bizim ülkemize doldu.
    Ayrıca bir tarafta bölünme amacıyla siyasilerle ülkeye zarar vermeye çalışan teror örgütü.
    Bir ülkenin direği eğitimdir ardından ekonomi gelir o direk ne kadar sağlam şimdi siz düşünün.
    Sonuna kadar katılıyorum ağzınıza sağlık
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf gözüyle bakıyorum Enflasyon dönemini ( sürekli fahiş artış) aştık eğer afaki bir durum olmasa şuan kriz dönemi başladı (işsizlik verimsizlik)
    Kemer sıkma ve eldekine sahip çıkma dönemi
    1 yıl içerisinde bir rahatlama gelir ona göre pozisyon almak gerek.
    Hakkımızda hayırlısı
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faizler tekrar aşşaği yönlü gitmeye başlayınca oda kurbandan sonra olur gibime geliyor
    İnşAllah
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönmez gibi
    Elbet bir gün dönücek hocam bu millet bir zaman sonra ses çıkarmaya başlayacak, nereye kadar susacaklar ?
  • 27-05-2024, 12:56:53
    #15
    HizliResim.Net
    Yaklaşık 50 den fazla ülkeye tekstil ihracatı yapan bir firma sahibiyim, ben ticaret hayatım boyunca (30 yıl) böyle bir durgunluk görmedim

    Faizler tek haneye inmeden piyasaya hareket gelmez
  • 27-05-2024, 12:57:55
    #16
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 50 den fazla ülkeye ihtiyaç yapan bir birma sahibiyim, ben ticaret hayatım boyunca (30 yıl) böyle bir durgunluk görmedim

    Faizler tek haneye inmeden piyasaya hareket gelmez
    Rabbim kısa zamanda ferahlık nasip eylesin
  • 27-05-2024, 13:09:47
    #17
    Bu konuyu nu okuyorsunuz?

    Sebebinin kim olduğunu aslında biliyorsunuz
  • 27-05-2024, 13:15:33
    #18
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu nu okuyorsunuz?

    Sebebinin kim olduğunu aslında biliyorsunuz
    E tabiki hocam