Esnaf gözüyle bakıyorum Enflasyon dönemini ( sürekli fahiş artış) aştık eğer afaki bir durum olmasa şuan kriz dönemi başladı (işsizlik verimsizlik)
Kemer sıkma ve eldekine sahip çıkma dönemi
1 yıl içerisinde bir rahatlama gelir ona göre pozisyon almak gerek.