Neden düzelsin ki düzeltecek bir şeyin çıkmasını beklemeniz saçma değil mi ? Yok bor yok petrol yok doğalgaz aynen bekleyin bekleyin durun.
Millet birbirini yeme peşinde bu en iyi yaptığımız şey.
Dışarıdan içeriden sorunlu bir ülkeye nasıl yatırım yapılır nasıl doviz kazandırılır çok zor.
Atatürkün uygulamak istediği şey dışarıda içeride barıştı şimdi etrafınıza bakın düşmandan başka bir şey yok hattta onlar etrafta kalmadı ülkenin içine doldu.
İçeriye bakın sığınmacı adı altında teroristler ne oldupu belli olmayanlar girdi içeri kendi ülkelerinde sorunlu yaşayan halk bizim ülkemize doldu.
Ayrıca bir tarafta bölünme amacıyla siyasilerle ülkeye zarar vermeye çalışan teror örgütü.
Bir ülkenin direği eğitimdir ardından ekonomi gelir o direk ne kadar sağlam şimdi siz düşünün.