Guven geldiginde duzelir. guven yok ki ulkede. Plan yok, strateji yok, vizyon yok. Gunu kurtaralim diye cabaliyorlar. Deneme yanilma yontemi devrede. Bu durumda kimse GUVENMEZ, yeni yatirim gelmez, olanlar da kacar.
Yani kara gunler geride kaldi, daha da kara gunler sizi bekliyor (ben 2018'de kactim

).