• 09-05-2024, 20:02:22
    #1
    Yanlış anlaşılmak, kimseyi sorumluluk altında bırakmak istemiyorum fakat bir sorun var.
    Kurumsal PLS bir üye parfüm satıyor ve parfümü satın aldım %100 Orijinal dediği için.
    Parfümü açar açmaz zaten bir anormallik olduğunu anladım, kişiye mesaj atıp iade etmek istedim İADE GARANTİLİ satıyordu.
    Şehirdışına çıkacağını döndüğünde İADE kodu ileteceğini söyledi fakat geri dönüş sağlamadı.
    Bende kimsenin ekmeğine taş koymamak için kişi ile alakalı şikayet konusu dahi açmadım belki bana denk gelmiştir diye.
    Daha sonra bu kişi ile ilgili açılan şikayet konularını görünce dedim tamam burada bir art niyet var.
    Kişinin konusuna yorum attım, parfümü beğenmedim orijinal olmadığını düşünüyorum diye.
    Bu yorumum KALDIRILDI konu baltalamaktan, fakat ben parasını verip satın aldığım bir ürün hakkında yorumumu yapmıştım sadece.
    Neyse o kaldırılınca bende -trade attım, benimle aynı durumu yaşayan bir arkadaş daha vardı oda -trade atmıştı.
    Şimdi baktım ki -tradeler kaldırılmış, üstelik bizden bir onay almadan.

    - Ekstra olarak kişi birde bana diyor ki seni mahkemeye vereceğim, sen benim parfümüme nasıl SAHTE OLABİLİR diyorsun diyor.
    Bende diyorum ki, net bir beyanda bulunmadım test ettirmediğim için, kendi düşüncemi ilettim diyorum adam diyor bu daha kötü mahkemeye vereceğim sizi v.s

    Şimdi sorum şu, -trade attığımız üyenin -tradesi neden siliniyor, silinmesi için -trade atan kişiden onay alınması gerekmiyor mu?
  • 09-05-2024, 20:04:54
    #2
    + bende merak ettim
  • 09-05-2024, 20:05:09
    #3
    Şikayetvar bölümünden şikayet açın iade garantili diyorsa iadenizi yapabilirsiniz zaten. Mecbur konuşmasında veya konusunda böyle bir ibare varsa paşa paşa yapacak veya ban yiyecek kaçarı yoktur.
  • 09-05-2024, 20:06:25
    #4
    Satıcı İade sağlarsa ve Magduriyet giderilirse atılan trade kaldırılıyor. Bu gayet normal bir durum. Konu baltalama içinde satıcıdan iade talep edilebilir vermemesi durumunda şikayet konusu açılabilir. Lakin alıcınında unutmaması gereken kural İade almıyorum veya uzlaşmıyorum gibi tavırlara girmemesi gerekir. Zaten bu şekilde olunca trade siliniyor.
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmak, kimseyi sorumluluk altında bırakmak istemiyorum fakat bir sorun var.
    Kurumsal PLS bir üye parfüm satıyor ve parfümü satın aldım %100 Orijinal dediği için.
    Parfümü açar açmaz zaten bir anormallik olduğunu anladım, kişiye mesaj atıp iade etmek istedim İADE GARANTİLİ satıyordu.
    Şehirdışına çıkacağını döndüğünde İADE kodu ileteceğini söyledi fakat geri dönüş sağlamadı.
    Bende kimsenin ekmeğine taş koymamak için kişi ile alakalı şikayet konusu dahi açmadım belki bana denk gelmiştir diye.
    Daha sonra bu kişi ile ilgili açılan şikayet konularını görünce dedim tamam burada bir art niyet var.
    Kişinin konusuna yorum attım, parfümü beğenmedim orijinal olmadığını düşünüyorum diye.
    Bu yorumum KALDIRILDI konu baltalamaktan, fakat ben parasını verip satın aldığım bir ürün hakkında yorumumu yapmıştım sadece.
    Neyse o kaldırılınca bende -trade attım, benimle aynı durumu yaşayan bir arkadaş daha vardı oda -trade atmıştı.
    Şimdi baktım ki -tradeler kaldırılmış, üstelik bizden bir onay almadan.

    - Ekstra olarak kişi birde bana diyor ki seni mahkemeye vereceğim, sen benim parfümüme nasıl SAHTE OLABİLİR diyorsun diyor.
    Bende diyorum ki, net bir beyanda bulunmadım test ettirmediğim için, kendi düşüncemi ilettim diyorum adam diyor bu daha kötü mahkemeye vereceğim sizi v.s

    Şimdi sorum şu, -trade attığımız üyenin -tradesi neden siliniyor, silinmesi için -trade atan kişiden onay alınması gerekmiyor mu?
  • 09-05-2024, 20:08:30
    #5
    İnoxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı İade sağlarsa ve Magduriyet giderilirse atılan trade kaldırılıyor. Bu gayet normal bir durum. Konu baltalama içinde satıcıdan iade talep edilebilir vermemesi durumunda şikayet konusu açılabilir. Lakin alıcınında unutmaması gereken kural İade almıyorum veya uzlaşmıyorum gibi tavırlara girmemesi gerekir. Zaten bu şekilde olunca trade siliniyor.
    Satıcı benimle sadece seni dava edeceğim diyerek iletişime geçti.
    Onun dışında bana olumlu bir yaklaşım zaten sergilemedi.
    Satın aldığımız ürün kötü ise bunu hiç bir yerde belirtemeyecek miyiz?
    Ben mesela satın alırken kişinin yorumlarına ve +tradelerine baktım ve ona güvendim.
    Bilmiyordum ki olumsuz yorumlar siliniyor -tradeler kaldırılıyor. Burada bir aldatmaca oluyor diye düşünüyorum.
  • 09-05-2024, 20:09:51
    #6
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Şu algı bitmek bilmedi. Konu başlığına "attığım trade'in silinmesii" yazsaydınız moderatörler gelip sadece durumu açıklardı fakat "Kurumsal+'a atılan" ifadesini eklerseniz yönetimi ayrıcalık yapıyormuş gibi zan altında bırakmış olursunuz.
  • 09-05-2024, 20:10:41
    #7
    İnoxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı İade sağlarsa ve Magduriyet giderilirse atılan trade kaldırılıyor. Bu gayet normal bir durum. Konu baltalama içinde satıcıdan iade talep edilebilir vermemesi durumunda şikayet konusu açılabilir. Lakin alıcınında unutmaması gereken kural İade almıyorum veya uzlaşmıyorum gibi tavırlara girmemesi gerekir. Zaten bu şekilde olunca trade siliniyor.
    Hocam adam iade almamış, eksi trade neden kalkıyor ki?
  • 09-05-2024, 20:12:33
    #8
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu algı bitmek bilmedi. Konu başlığına "attığım trade'in silinmesii" yazsaydınız moderatörler gelip sadece durumu açıklardı fakat "Kurumsal+'a atılan" ifadesini eklerseniz yönetimi ayrıcalık yapıyormuş gibi zan altında bırakmış olursunuz.
    Amacım kimseyi zan altında bırakmak değil. Kurumsal üyeler ile alakalıda hiç bir problemim yok.
    Kurumsal üyelikler satılmalı ki, forumun giderleri karşılanmalı.
    Fakat bu olay normal bir üyelikte yaşansa -trade atan kişiden onay alınmadan -trade kaldırılmıyor.
    Belki buda kurumsal üyelik avantajlarından birisidir, bilmediğim için konu açtım.
  • 09-05-2024, 20:21:40
    #9
    Ben zaten bu balyalama olayını anlamadım . Bir kobu var konuda urun satiliyor ama sadece olumlu yorumlara izin var , ürün hakkinda beğenmediğini iletirsen konu baltalamak olarak geçiyor ve muhtemelen de kaldiriliyor.
    Kurumsal plus a gelince forumda kurumsal plus uyeliklerinde bir koruma sistemi gibi bişe var daha onceleri bir borsa kayiri ile alakalı açtığım konuda yorumum silinmesi sonrasında öyle bir aciklama gelmişti.