Şu algı bitmek bilmedi. Konu başlığına "attığım trade'in silinmesii" yazsaydınız moderatörler gelip sadece durumu açıklardı fakat "Kurumsal+'a atılan" ifadesini eklerseniz yönetimi ayrıcalık yapıyormuş gibi zan altında bırakmış olursunuz.
Amacım kimseyi zan altında bırakmak değil. Kurumsal üyeler ile alakalıda hiç bir problemim yok.
Kurumsal üyelikler satılmalı ki, forumun giderleri karşılanmalı.
Fakat bu olay normal bir üyelikte yaşansa -trade atan kişiden onay alınmadan -trade kaldırılmıyor.
Belki buda kurumsal üyelik avantajlarından birisidir, bilmediğim için konu açtım.