Şu algı bitmek bilmedi. Konu başlığına "attığım trade'in silinmesii" yazsaydınız moderatörler gelip sadece durumu açıklardı fakat "Kurumsal+'a atılan" ifadesini eklerseniz yönetimi ayrıcalık yapıyormuş gibi zan altında bırakmış olursunuz.