Ben zaten bu balyalama olayını anlamadım . Bir kobu var konuda urun satiliyor ama sadece olumlu yorumlara izin var , ürün hakkinda beğenmediğini iletirsen konu baltalamak olarak geçiyor ve muhtemelen de kaldiriliyor.
Kurumsal plus a gelince forumda kurumsal plus uyeliklerinde bir koruma sistemi gibi bişe var daha onceleri bir borsa kayiri ile alakalı açtığım konuda yorumum silinmesi sonrasında öyle bir aciklama gelmişti.