Satıcı İade sağlarsa ve Magduriyet giderilirse atılan trade kaldırılıyor. Bu gayet normal bir durum. Konu baltalama içinde satıcıdan iade talep edilebilir vermemesi durumunda şikayet konusu açılabilir. Lakin alıcınında unutmaması gereken kural İade almıyorum veya uzlaşmıyorum gibi tavırlara girmemesi gerekir. Zaten bu şekilde olunca trade siliniyor.
Hocam adam iade almamış, eksi trade neden kalkıyor ki?