Satıcı İade sağlarsa ve Magduriyet giderilirse atılan trade kaldırılıyor. Bu gayet normal bir durum. Konu baltalama içinde satıcıdan iade talep edilebilir vermemesi durumunda şikayet konusu açılabilir. Lakin alıcınında unutmaması gereken kural İade almıyorum veya uzlaşmıyorum gibi tavırlara girmemesi gerekir. Zaten bu şekilde olunca trade siliniyor.
Satıcı benimle sadece seni dava edeceğim diyerek iletişime geçti.
Onun dışında bana olumlu bir yaklaşım zaten sergilemedi.
Satın aldığımız ürün kötü ise bunu hiç bir yerde belirtemeyecek miyiz?
Ben mesela satın alırken kişinin yorumlarına ve +tradelerine baktım ve ona güvendim.
Bilmiyordum ki olumsuz yorumlar siliniyor -tradeler kaldırılıyor. Burada bir aldatmaca oluyor diye düşünüyorum.