• 18-04-2024, 22:41:17
    #28
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bahçelievlerdeyim hocam ben hissetim 4. katta
    oradan fay hattı geçiyor çok sallanır oralar. zaten oradakı evlerede güvenmiyorum
  • 18-04-2024, 22:42:40
    #29
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oradan fay hattı geçiyor çok sallanır oralar. zaten oradakı evlerede güvenmiyorum
    Hocam bu ortadan akan çayın kenarında olduğumuz için ufak depremlerde bile çok sallanıyor. Altı kum ve boş diyorlar zaten. En kısa sürede daha taşlık bölgelere taşınacağım
  • 18-04-2024, 22:45:05
    #30
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu ortadan akan çayın kenarında olduğumuz için ufak depremlerde bile çok sallanıyor. Altı kum ve boş diyorlar zaten. En kısa sürede daha taşlık bölgelere taşınacağım
    tosyada fazla yaşamadın sanırım kuru çay orası
  • 18-04-2024, 22:46:11
    #31
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tosyada fazla yaşamadın sanırım kuru çay orası
    3 yıldır yaşıyorum hocam burada. Korona döneminde buraya taşındım çok kalabalık değil diye Normalde gebzeliyim ama memleket burası işte
  • 18-04-2024, 22:46:59
    #32
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldır yaşıyorum hocam burada. Korona döneminde buraya taşındım çok kalabalık değil diye Normalde gebzeliyim ama memleket burası işte
    Ofise Çaya beklerim özel atarsın
  • 18-04-2024, 23:14:22
    #33
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivas’ta da hissettik çok geçmiş olsun hepimize.
    Aynı şekilde ben de hissettim. İnşAllah daha fazla deprem olmaz
  • 18-04-2024, 23:19:33
    #34
    yaşamayalım bir daha ağır bir deprem
  • 18-04-2024, 23:43:14
    #35
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofise Çaya beklerim özel atarsın
    Çok teşekkür ederim hocam tabi ki