RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tosyada fazla yaşamadın sanırım kuru çay orası
3 yıldır yaşıyorum hocam burada. Korona döneminde buraya taşındım çok kalabalık değil diye Normalde gebzeliyim ama memleket burası işte