• 18-04-2024, 18:25:24
    #10
    Full Stack Developer
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam herkese. Allah yardımcınız olsun. Dikkat edin kendinize.

    Allah tüm ülkemizi vatandaşlarını korusun herkese hayirli hayat hayirli olumler nasip etsin
  • 18-04-2024, 18:30:42
    #11
    Hissettik, geçmiş olsun. Uzun sürdü 10 saniye falan
  • 18-04-2024, 18:33:14
    #12
    Ben Giresundayım güzel sallandık. Rabbim herkes i korusun İnşallah
  • 18-04-2024, 18:34:13
    #13
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
  • 18-04-2024, 18:35:11
    #14
    geçmiş olsun herkese
  • 18-04-2024, 18:43:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
  • 18-04-2024, 18:44:52
    #16
    çok geçmiş olsun inşallah kimseye bir şey olmamıştır
  • 18-04-2024, 18:45:51
    #17
    Samsundayım fena sallandı burası
  • 18-04-2024, 18:52:48
    #18
    Geçmiş olsun herkese.

    Tokat'tayım. Kardeşlerimin çığlığı, korkusu beni daha çok korkuttu. Yüksek katlı binada oturuyoruz. Bunun da dezavantajı var tabii. Umarım tekrarını yaşamayız. Merkezde bir şey yokmuş ama sulusaray tarafında durum biraz farklıymış.