Tokat'ta 5.6 büyüklüğünde deprem ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tokat'ta 5.6 büyüklüğünde deprem !
34
●
1.510
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tokat'ta 5.6 büyüklüğünde deprem !
1
2
3
4
18-04-2024, 18:25:24
#10
appledeveloper
Full Stack Developer
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam herkese. Allah yardımcınız olsun. Dikkat edin kendinize.
Allah tüm ülkemizi vatandaşlarını korusun herkese hayirli hayat hayirli olumler nasip etsin
18-04-2024, 18:30:42
#11
Rage
Hissettik, geçmiş olsun. Uzun sürdü 10 saniye falan
18-04-2024, 18:33:14
#12
nettacompany
Ben Giresundayım güzel sallandık. Rabbim herkes i korusun İnşallah
18-04-2024, 18:34:13
#13
BHE Digital
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.
18-04-2024, 18:35:11
#14
AprilSoft
geçmiş olsun herkese
18-04-2024, 18:43:13
#15
KlaudX
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
18-04-2024, 18:44:52
#16
yavuzselim57
çok geçmiş olsun inşallah kimseye bir şey olmamıştır
18-04-2024, 18:45:51
#17
SerkanAks
Samsundayım fena sallandı burası
18-04-2024, 18:52:48
#18
hakanbey58
Geçmiş olsun herkese.
Tokat'tayım. Kardeşlerimin çığlığı, korkusu beni daha çok korkuttu. Yüksek katlı binada oturuyoruz. Bunun da dezavantajı var tabii. Umarım tekrarını yaşamayız. Merkezde bir şey yokmuş ama sulusaray tarafında durum biraz farklıymış.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler