Geçmiş olsun herkese.
Tokat'tayım. Kardeşlerimin çığlığı, korkusu beni daha çok korkuttu. Yüksek katlı binada oturuyoruz. Bunun da dezavantajı var tabii. Umarım tekrarını yaşamayız. Merkezde bir şey yokmuş ama sulusaray tarafında durum biraz farklıymış.