• 18-04-2024, 18:57:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 18-04-2024, 19:02:35
    #20
    Babamı kardeşimi aradım baya sallandık çok uzun sürdü dediler. Geçmiş olsun herkese
  • 18-04-2024, 19:04:21
    #21
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tosya çorum bölgesinde hissetim depremı
    geçmiş olsun ben hissetmedim tosyada sen bahceli evlerdemi oturuyorsun
  • 18-04-2024, 19:08:57
    #22
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun 6 şubat depremini yaşamış biri olarak ne denir onu dahi bilemiyorum.
  • 18-04-2024, 19:12:24
    #23
    Sivas'ta hissettik baya
  • 18-04-2024, 19:13:06
    #24
    Qui non proficit, deficit
    Sivas'tan bizde hissettik, geçmiş olsun arkadaşlar.
  • 18-04-2024, 19:34:53
    #25
    Tokat erbaada yaşıyorum, baya salladı. Bugün havadan belliydi zaten acayip saçma bir sıcak var, sabah dedim hatta deprem havası var diye. Allah sonumuzu hayır etsin 🤲
  • 18-04-2024, 20:38:40
    #26
    Geçmiş olsun. Kimseye bir şey olmamıştır, inşAllah
    Allah beterinden korusun.
  • 18-04-2024, 22:39:53
    #27
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun ben hissetmedim tosyada sen bahceli evlerdemi oturuyorsun
    Evet bahçelievlerdeyim hocam ben hissetim 4. katta