RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oradan fay hattı geçiyor çok sallanır oralar. zaten oradakı evlerede güvenmiyorum
Hocam bu ortadan akan çayın kenarında olduğumuz için ufak depremlerde bile çok sallanıyor. Altı kum ve boş diyorlar zaten. En kısa sürede daha taşlık bölgelere taşınacağım